01 آذر 1403 ساعت 10:01

 
پیام شهردار: (عبداله قنبری)
در نظام مدیریت شهری، هر چه سرمایه فرهنگی و اجتماعی افزایش یابد، موجب کاهش هزینه‌های اجرایی و عمرانی نیز می‌شود بر همین اساس باید در کنار کارهای عمرانی و زیباسازی فضای شهری به مسأله فرهنگ شهروندی و ارتقای آن با برنامه‌ریزی مناسب توجه کرد.
 
 

 

 

آگهی مزایده عمومی نوبت اول  فروش 20  قطعه زمین با کاربری مسکونی  - تجاری

                                                       فراخوان شده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) به شماره 2002005763000002

 شهرداری سلماس به استناد مجوز شماره 15/1040/ش مورخه 16/08/1402 شورای محترم اسلامی شهر و نظریه هیات تطبیق فرمانداری به شماره 10855/16 مورخه 22/08/1402  و بلامانع شورای محترم اسلامی شهر سلماس به شماره 15/1103/ش  مورخه 23/08/1402 و در اجرای ماده 13 آئین نامه مالی شهرداریها ، در نظر دارد تعداد 20 قطعه زمین با کاربری مسکونی و تجاری را  از طريق آگهي مزايده عمومی با شرایط زیر بفروش  برساند . لذا افراد واجد شرایط می توانند جهت دریافت اسناد به سامانه تدارکات الکترو نیکی دولت (ستاد )  به آدرس www.setadiran.ir  مراجعه فرمائید . لازم به ذکر است که کلیه مراحل برگزاری مزایده  از دریافت اسناد مزایده تا ارائه پیشنهاد مزایده گران ، بازگشایی پاکت ها و واگذاری قطعات از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد . لذا لازم است مزایده گران در صورت عدم عضویت قبلی ، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مزایده محقق سازند.

1)       نام مزایده گزار: شهرداري سلماس

2)      موضوع مزایده : فروش 20 قطعه زمین با کاربری مسکونی و تجاری به شرح جدول پیوستی .

3)     قیمت پایه : بر اساس قیمت گذاری کارشناسان رسمی دادگستری به شرح جدول پیوستی.

4)      نوع و مبلغ تضمين شركت در فرایند مزایده: متقاضیان و شرکت کنندگان در این مزایده می بایست 5% قيمت پایه کارشناسی مزایده را  بصورت ضمانت نامه بانكي با اعتبار سه ماهه يا بصورت نقد( واريز بحساب 0116383187000 سپرده شهرداري نزد بانك ملي شعبه مركزي سلماس) شناسه ملی شهرداری : 14002837081  شماره شبا حساب سپرده : 00 1870 6383 0011 0000 0170 27 IR

5)     رعایت ماده یک مصوبه مورخه 22/10/1337 لایحه قانونی منع مداخله کارکنان دولت در معاملات دولتی و کشوری در مورد عدم شرکت کارکنان دولت در مزایده الزامی می باشد.

6)      آخرین مهلت دریافت اسناد از سامانه ستاد : ساعت 12:00  ظهر روز شنبه مورخه 18/09/1402 می باشد .

7)      آخرین مهلت قبول پشنهادات : تا ساعت 12:00  ظهر روز سه شنبه مورخه 28/09/1402 می باشد .

8)      تاريخ گشايش پيشنهادها : ساعت 14:30 ظهر روز سه شنبه مورخه 28/09/1402 مي باشد .

9)      شهرداری به استناد بند 5 ماده 5 آیین نامه مالی شهرداری ها در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است.

10)    به پيشنهادهاي مشروط ،قلم خورده ، ناقص ومخدوش ترتيب اثر داده نخواهد شد.

11)    به استناد بند (د) ماده 18 قانون برگزاری مناقصات ، از کلیه مزایده گران شرکت کننده در مزایده دعوت میگردد در جلسه گشایش پاکت ها برابر بند 8  آگهی در دفتر شهردار محترم ، حضور بهم رسانند.

12)    سپرده نفرات اول تا سوم تا انجام تشریفات قانونی مزایده و واگذاری زمین ها مسترد نخواهد شد لذا ممکن است  استرداد سپرده به طول انجامد، قبول شدگان بترتیب جهت واگذاری زمین ها دعوت خواهند شد و هر گاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند به استناد ماده 8 آیین نامه مالی شهرداری ها سپرده آنان به نفع شهرداری سلماس ضبط خواهد شد .

13)  کلیه هزينه های  تشریفات و چاپ آگهي هاي مزایده و حق الزحمه های کارشناس رسمی دادگستری بعهده برنده مزایده مي باشد.

14)   سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به معامله در اسناد مزایده مندرج است.

15)  قطعیت معامله منوط به تصویب صورتجلسه کمیسون مالی مزایده توسط شورای محترم اسلامی شهر و هیات تطبیق فرمانداری  می باشد .

16)  قاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.salmas.ir شهرداری سلماس مراجعه و یا با شماره تلفن 0445243005 امور قرارداد های شهرداری تماس حاصل نمایند . در صورت بروز هر گونه ابهام و سوال در خصوص املاک مورد مزایده برای شرکت کننده ها می توانند به امور املاک مراجعه نممتایند.

شهردار سلماس

عبداله قنبری

 

شماره :    24620

تاریخ :   02/09/1402

 
املاک مزایده عمومی نوبت اول فروش 20  قطعه زمین مسکونی - تجاری متعلق به شهرداری سلماس

 

ردیف

آدرس ملک

مشخصات ثبتی

متراژ عرصه مترمربع

قیمت پایه به ریال

نوع کاربری

1

سرقفلی مغازه شماره 1 خیابان عشایر تقاطع بلوار ملت

سرقفلی

24.86

7/000/000/000

تجاری

2

سرقفلی مغازه شماره 2 خیابان عشایر تقاطع بلوار ملت

سرقفلی

42.31

9/000/000/000

تجاری

3

سرقفلی مغازه شماره 3 خیابان عشایر تقاطع بلوار ملت

سرقفلی

54.51

10/000/000/000

تجاری

4

سرقفلی مغازه شماره 3 بلوار نماز ضلع شمالی میدان خشکبار جدید

سرقفلی

47.31

18/000/000/000

تجاری

5

سرقفلی مغازه شماره 4 بلوار نماز ضلع شمالی میدان خشکبار جدید

سرقفلی

46.30

21/000/000/000

تجاری

6

سرقفلی مغازه شماره 2 طبقه زیرزمین پاساژ ولیعصر خیابان امام

سرقفلی

13.30

2/000/000/000

تجاری

7

سرقفلی مغازه شماره 4 بلوار امام رضا (ع) بالاتر از ساختمان دادگستری جدید

سرقفلی

74.57

19/000/000/000

تجاری

8

سرقفلی مغازه شماره 5 بلوار امام رضا (ع) بالاتر از ساختمان دادگستری جدید

سرقفلی

74.50

19/000/000/000

تجاری

9

قطعه شماره 3 شهرداری گذر 10 متری بنبست منشعب از بلوار امام رضا(ع) بالاتر از دادگستری 

سند عادی

202.62

18/000/000/000

مسکونی

10

قطعه شماره 4 شهرداری گذر 10 متری بنبست منشعب از بلوار امام رضا(ع) بالاتر از دادگستری 

سند عادی

176.00

16/000/000/000

مسکونی

11

قطعه شماره 5 شهرداری گذر 10 متری بنبست منشعب از بلوار امام رضا(ع) بالاتر از دادگستری 

سند عادی

176.00

16/000/000/000

مسکونی

12

قطعه شماره 6 شهرداری گذر 10 متری بنبست منشعب از بلوار امام رضا(ع) بالاتر از دادگستری 

سند عادی

176.00

16/000/000/000

مسکونی

13

قطعه شماره 3 شهرداری خیابان 30 متری استاد شهریارحدفاصل رضایی و سیدجمال الدین

سند عادی

209.40

34/000/000/000

مسکونی

14

قطعه شماره 4 شهرداری خیابان 30 متری استاد شهریارحدفاصل رضایی و سیدجمال الدین

سند عادی

210.20

34/000/000/000

مسکونی

15

قطعه شماره 5 شهرداری خیابان 30 متری استاد شهریارحدفاصل رضایی و سیدجمال الدین

سند عادی

211.00

34/000/000/000

مسکونی

16

بلوار جمهوری اسلامی جنب نان فانتزی مشرف به گذر 12 متری و بلوار چمهوری اسلامی

سند ثبتی

152.37

57/000/000/000

مسکونی-تجاری

17

خیابان ایثار حدفاصل خیابان های کلاهدوز و ورزش

سند عادی

725.35

31/000/000/000

مسکونی

18

گذر بن بست 6 متری منشعب از خیابان محمدباقر صدر تقاطع خیابان آیت

سند عادی

132.00

6/500/000/000

مسکونی

19

خیابان مدرس بالاتر از تقاطع خیابان دستجردی

سند عادی

201.19

26/000/000/000

مسکونی

20

خیابان 20 متری طرح نرسیده به بلوار شهید طالعی

سند عادی

481.90

50/000/000/000

مسکونی

 

 

 

 

 

 

آگهی مزایده عمومی نوبت اول  فروش 20  قطعه زمین با کاربری مسکونی  - تجاری

فراخوان شده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) به شماره 2002005763000002

 شهرداری سلماس به استناد مجوز شماره 15/1040/ش مورخه 16/08/1402 شورای محترم اسلامی شهر و نظریه هیات تطبیق فرمانداری به شماره 10855/16 مورخه 22/08/1402  و بلامانع شورای محترم اسلامی شهر سلماس به شماره 15/1103/ش  مورخه 23/08/1402 و در اجرای ماده 13 آئین نامه مالی شهرداریها ، در نظر دارد تعداد 20 قطعه زمین با کاربری مسکونی و تجاری را  از طريق آگهي مزايده عمومی با شرایط زیر بفروش  برساند . لذا افراد واجد شرایط می توانند جهت دریافت اسناد به سامانه تدارکات الکترو نیکی دولت (ستاد )  به آدرس www.setadiran.ir  مراجعه فرمائید . لازم به ذکر است که کلیه مراحل برگزاری مزایده  از دریافت اسناد مزایده تا ارائه پیشنهاد مزایده گران ، بازگشایی پاکت ها و واگذاری قطعات از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد . لذا لازم است مزایده گران در صورت عدم عضویت قبلی ، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مزایده محقق سازند.

1)       نام مزایده گزار: شهرداري سلماس

2)      موضوع مزایده : فروش 20 قطعه زمین با کاربری مسکونی و تجاری به شرح جدول پیوستی .

3)     قیمت پایه : بر اساس قیمت گذاری کارشناسان رسمی دادگستری به شرح جدول پیوستی.

4)      نوع و مبلغ تضمين شركت در فرایند مزایده: متقاضیان و شرکت کنندگان در این مزایده می بایست 5% قيمت پایه کارشناسی مزایده را  بصورت ضمانت نامه بانكي با اعتبار سه ماهه يا بصورت نقد( واريز بحساب 0116383187000 سپرده شهرداري نزد بانك ملي شعبه مركزي سلماس) شناسه ملی شهرداری : 14002837081  شماره شبا حساب سپرده : 00 1870 6383 0011 0000 0170 27 IR

5)     رعایت ماده یک مصوبه مورخه 22/10/1337 لایحه قانونی منع مداخله کارکنان دولت در معاملات دولتی و کشوری در مورد عدم شرکت کارکنان دولت در مزایده الزامی می باشد.

6)      آخرین مهلت دریافت اسناد از سامانه ستاد : ساعت 12:00  ظهر روز شنبه مورخه 18/09/1402 می باشد .

7)      آخرین مهلت قبول پشنهادات : تا ساعت 12:00  ظهر روز سه شنبه مورخه 28/09/1402 می باشد .

8)      تاريخ گشايش پيشنهادها : ساعت 14:30 ظهر روز سه شنبه مورخه 28/09/1402 مي باشد .

9)      شهرداری به استناد بند 5 ماده 5 آیین نامه مالی شهرداری ها در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است.

10)    به پيشنهادهاي مشروط ،قلم خورده ، ناقص ومخدوش ترتيب اثر داده نخواهد شد.

11)    به استناد بند (د) ماده 18 قانون برگزاری مناقصات ، از کلیه مزایده گران شرکت کننده در مزایده دعوت میگردد در جلسه گشایش پاکت ها برابر بند 8  آگهی در دفتر شهردار محترم ، حضور بهم رسانند.

12)    سپرده نفرات اول تا سوم تا انجام تشریفات قانونی مزایده و واگذاری زمین ها مسترد نخواهد شد لذا ممکن است  استرداد سپرده به طول انجامد، قبول شدگان بترتیب جهت واگذاری زمین ها دعوت خواهند شد و هر گاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند به استناد ماده 8 آیین نامه مالی شهرداری ها سپرده آنان به نفع شهرداری سلماس ضبط خواهد شد .

13)  کلیه هزينه های  تشریفات و چاپ آگهي هاي مزایده و حق الزحمه های کارشناس رسمی دادگستری بعهده برنده مزایده مي باشد.

14)   سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به معامله در اسناد مزایده مندرج است.

15)  قطعیت معامله منوط به تصویب صورتجلسه کمیسون مالی مزایده توسط شورای محترم اسلامی شهر و هیات تطبیق فرمانداری  می باشد .

16)  متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.salmas.ir شهرداری سلماس مراجعه و یا با شماره تلفن 0445243005 امور قرارداد های شهرداری تماس حاصل نمایند . در صورت بروز هر گونه ابهام و سوال در خصوص املاک مورد مزایده برای شرکت کننده ها می توانند به امور املاک مراجعه نمایند.

 

 

شهردار سلماس

عبداله قنبری

 

 

 

 

 

                                                                                                           

 

 

 

« آگهی مزایده عمومی نوبت اول واگذاری به اجاره 4 باب مغازه متعلق به شهرداری سلماس واقع در میدان خشکبار »

فراخوان شده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) به شماره 5002005763000004

شهرداری سلماس به استناد مجوز شماره 15/1012/ش مورخه 08/08/1402 شورای محترم اسلامی شهر سلماس و نظریه هیات تطبیق فرمانداری سلماس به شماره 10648/16 مورخه 18/08/1402 و بلامانع شورای محترم اسلامی شهر به شماره 15/1065/ش مورخه 18/08/1402 و در اجرای ماده (4 و 13)آئین نامه مالی شهرداریها در نظر دارد تعداد 4 باب مغازه ، واقع در میدان خشکبار جدید را از طریق آگهی مزایده به اجاره واگذار نماید . لذا جهت دریافت اسناد به سامانه تدارکات الکترو نیکی دولت (ستاد )  به آدرس www.setadiran.ir  مراجعه فرمائید . لازم به ذکر است که کلیه مراحل برگزاری مزایده از دریافت اسناد مزایده تا ارائه پیشنهاد مزایده گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد . لذا لازم است مزایده گران در صورت عدم عضویت قبلی ، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مزایده محقق سازند.

1)     موضوع مزایده : واگذاری به اجاره 4 باب مغازه متعلق به شهرداری سلماس واقع در میدان خشکبار جدید  به شرح جدول پیوستی .

2)    قيمت  پایه کارشناسی مزایده: بر اساس قیمت گذاری کارشناسان رسمی دادگستری به شرح جدول پیوستی.

3)  نوع و مبلغ تضمين شركت درمزایده: متقاضیان و شرکت کنندگان در این مزایده می بایست 5 % قیمت پایه کارشناسی مغازه مورد نظر را ، بصورت ضمانت نامه بانكي با اعتبار سه ماهه يا فیش بانکی بصورت نقد(واريز بحساب 0116383187000 سپرده شهرداري نزد بانك ملي شعبه مركزي سلماس) ارائه نمایند.

4)  مدت بهره برداری : یک سال بعد از امضاء قراردادفی مابین می باشد. این قرارداد در صورت موافقت شورای محترم اسلامی شهر برای سال های بعد قابل تمدید می باشد . در صورت تمدید برای سال های بعدی ، اجاره بها سال جدید با قیمت گذاری کارشناسان رسمی دادگستری محاسبه خواهد شد .

5)  آخرین مهلت دریافت اسناد از سامانه ستاد :        تا ساعت 13:00  ظهر روز چهار شنبه مورخه 08/09/1402 می باشد .

6)  آخرین مهلت قبول پشنهادات :                            تا ساعت 13:00  ظهر روز شنبه مورخه 18/09/1402 می باشد .

7)  تاريخ گشايش پيشنهادها:                                         تا ساعت 14:30 ظهر روز شنبه مورخه 18/09/1402 مي باشد .

8)  رعایت ماده یک مصوبه مورخه 22/10/1337 لایحه قانونی منع مداخله کارکنان دولت در معاملات دولتی و کشوری در مورد عدم شرکت کارکنان دولت در مزایده الزامی می باشد.

9)    به پيشنهادهاي مشروط ،قلم خورده ، ناقص و مخدوش ترتيب اثر داده نخواهد شد.

10) به استناد بند (د) ماده 18 قانون برگزاری مناقصات ، از کلیه مزایده گران شرکت کننده در مزایده دعوت میگردد در جلسه گشایش پاکت ها برابر بند 7 صدرالذکر در دفتر شهردار محترم ، حضور بهم رسانند.

11)  سپرده نفرات اول تا سوم تا انجام تشریفات قانونی مزایده و عقد قرارداد مسترد نخواهد شد لذا ممکن است استرداد سپرده دو ماه به طول انجامد، قبول شدگان بترتیب جهت عقد قرارداد دعوت خواهند شد و هر گاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند به استناد ماده 8 آیین نامه مالی شهرداری ها سپرده آنان به نفع حساب شهرداری ضبط خواهد شد .

12)  برنده مزایده موظف به ارائه ضمانت نامه بانکی حسن انجام تعهدات به ميزان 10%  کل مبلغ پيشنهادي و حداقل يكساله و قابل تمدید به نفع شهرداري سلماس خواهد بود.

13)  هزينه چاپ آگهي و هزينه هاي ثبتي و تشریفات بعهده برنده مزایده خواهد بود.

14)   شهرداری به استناد بند 5 ماده 5 آیین نامه مالی شهرداری ها در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است.       

15)   برنده مزایده بایستی مبلغ اجاره دو ماه اول را به صورت نقد و در زمان عقد قرارداد به حساب درآمد شهرداری واریز نماید و برای مابقی اجاره بها به تعداد 5 فقره چک بانکی به شهرداری ارائه نماید ، به صورتی که تاریخ سررسید آخرین چک 2 ماه قبل از اتمام قرارداد باشد .

16)   سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به معامله در اسناد مزایده مندرج است.            

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.salmas.ir  شهرداری سلماس مراجعه و یا با شماره تلفن 35243005-044  امور قرارداد ها شهرداری تماس حاصل نمایند . در صورت بروز هر گونه ابهام و سوال در خصوص مغازه های مورد مزایده برای شرکت کننده ها می توانند به امور املاک مراجعه نمایند.

 

 

 

 

شهردار سلماس

عبداله قنبری

 

                                                                                   

 

 

 

((آگهي مزايده عمومی نوبت دوم فروش ضایعات چوب شهرداری سلماس))

فراخوان شده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) به شماره 1002005763000003

شهرداری سلماس به استناد ماده13 آئین نامه مالی شهرداریهای و در اجرای مصوبه شماره 15/894/ش مورخه 13/07/1402 شورای محترم اسلامی شهر سلماس و نظریه هیات تطبیق فرمانداری سلماس به شماره 9111/16 مورخه 16/07/1402 و بلامانع شورای محترم اسلامی شهر سلماس به شماره 15/927/ش مورخه 16/07/1402 ، شهرداری سلماس در نظر دارد از طریق آگهی مزایده عمومی نسبت به فروش ضایعات چوب های حاصل از هرس درختان متعلق به شهرداری سلماس را  با شرایط زیر اقدام نماید . لذا جهت دریافت اسناد به سامانه تدارکات الکترو نیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  مراجعه فرمائید. لازم به ذکر است که کلیه مراحل برگزاری مزایده  از دریافت اسناد مزایده تا ارائه پیشنهاد مزایده گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد . لذا لازم است مزایده گران در صورت عدم عضویت قبلی ، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مزایده محقق سازند.

1)    نام مزایده گزار: شهرداري سلماس .

2)   موضوع مزایده: فروش ضایعات چوب های حاصل از هرس درختان به مقدار تقریبی 200 تن  .

3)   قیمت پایه : بر اساس قیمت پایه کارشناسی رسمی دادگستری به مبلغ 000/40 ريال برای هر کیلو گرم و از قرار معلوم 000/000/000/8 ريال برای 200 تن می باشد .

4)   نوع و مبلغ تضمین شرکت در مزایده : مبلغ000/000/400 ريال معادل 5% قيمت کارشناسی  پایه  مزایده ، بصورت ضمانت نامه بانكي با اعتبار سه ماهه يا بصورت نقد( واريز بحساب 0116383187000 سپرده شهرداري نزد بانك ملي شعبه مركزي سلماس) ارائه نماید .ضمنا" قیمت پیشنهادی شرکت کنند گان در هر حال نبایستی کمتر از قیمت پایه تعیین شده باشد.

5)   کلیه کسورات قانونی بر عهده برنده مزایده می باشد ( برای مبلغ کل ضایعات فروخته شده ارزش افزوده اخذ خواهد شد ).

6)   آخرین مهلت دریافت اسناد از سامانه ستاد :          تا ساعت 13:00  ظهر روز چهارشنبه مورخه 01/09/1402 می باشد .

7)   آخرین مهلت قبول پشنهادات :                                تا ساعت 13:00 ظهر روز شنبه مورخه 11/09/1402 می باشد .

8)  تاريخ گشايش پيشنهادها:                                          تا ساعت 14:30 ظهر روز شنبه مورخه 11/09/1402 مي باشد .

9)   کلیه متقاضیان از تاریخ انتشار آگهی در سامانه ستاد جهت بازديد از وسايل مذكور می توانند تا تاریخ 11/09/1402 همه روزه در ساعات اداری با مراجعه به واحد اموال شهرداری واقع در سلماس خيابان مدرس طبقه فوقاني ساختمان آتش نشاني قديم مراجعه و با هماهنگي لازم از ضایعات مورد مزایده بازدید نمایند.

10)  فروش به صورت نقدی است و برنده مزایده می بایست حداکثر ظرف مدت یک هفته از زمان اعلام برنده به مزایده گر نسبت به واریز وجه و بارگیری و انتقال کلیه اقلام مورد مزایده اقدام نماید.

11)  به پیشنهاد های مشروط ؛ مخدوش وقلم خورده و فاقد فيش بانكي و یا ضمانت نامه بانکی ترتيب اثرداده نخواهد شد. ضمنا" ارائه چک به جای سپرده به هیچ وجه مورد قبول نخواهد بود.

12) سپرده نفرات اول تا سوم تا انجام تشریفات قانونی مزایده و عقد قرارداد مسترد نخواهد شد لذا ممکن است استرداد سپرده دو ماه به طول انجامد، قبول شدگان بترتیب جهت سیر مراحل قانونی دعوت خواهند شد و هر گاه حاضر به پرداخت مبلغ پیشنهادینشوند به استناد ماده 8 آیین نامه مالی شهرداری ها سپرده آنان به نفع حساب شهرداری ضبط خواهد شد .

13)شهرداري به استنادبند5 ماده 5 آيين نامه مالي شهرداريها در رد يا قبول هريك پيشنهادات مختار است.

14) کلیه هزینه های چاپ ونشر آگهي و حق الزحمه کارشناس رسمی دادگستری به عهده برنده مزایده می باشد.

15)قیمت پیشنهادی شرکت کنندگان درمزایده تقریباً برای 200 تن ضایعات چوب می باشد چنان که ضایعات چوب ازتناژ اعلامی صدالذکر بیشتر و یا کمتر باشد مبنای محاسبه دریافت بر اساس قیمت برنده مزایده برای هر کیلوگرم ضایعات چوب خواهد بود .

16)  شرکت در مزایده به منزله قبول کلیه شروط شهرداری می باشد.

17)رعایت قانون منع مداخله کارکنان دولتی و کشوری مصوب 22/10/1337 مجلس و همچنین بند «و» ماده (10) قانون نظام وظیفه عمومی برای کلیه متقاضیان الزامی می باشد.

18)به استناد بند (د) ماده 18 قانون برگزاری مناقصات ، از کلیه مزایده گران شرکت کننده در مزایده دعوت میگردد در جلسه گشایش پاکت ها برابر بند 8 صدرالذکر در دفتر شهردار محترم ، حضور بهم رسانند.

دبیر محترم چاپ آگهي

با سلام لطفا"در دو  نوبت چاپ شود :

چاپ اول 17/08/1402

چاپ دوم 24/08/1402

 

 

 

                         شهردار سلماس

                                                 عبداله قنبری

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                            

 

 

« آگهی مزایده عمومی نوبت دوم واگذاری به اجاره یک باب مغازه واقع در جنب شهرداری سلماس »

فراخوان شده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) به شماره 5002005763000003

شهرداری سلماس به استناد مجوز شماره 15/791/ش مورخه 27/06/1402 شورای محترم اسلامی شهر سلماس و نظریه هیات تطبیق فرمانداری سلماس به شماره 8573/16 مورخه 03/07/1402 و بلامانع شورای محترم اسلامی شهر به شماره 15/862/ش مورخه 08/07/1402 و در اجرای ماده (4 و 13)آئین نامه مالی شهرداریها در نظر دارد یکباب مغازه ، واقع درخیابان امام خمینی (ره) درقسمت شمالی ساختمان اداری شهرداری را از طریق آگهی مزایده به اجاره واگذار نماید . لذا جهت دریافت اسناد به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ) به آدرس www.setadiran.ir  مراجعه فرمائید . لازم به ذکر است که کلیه مراحل برگزاری مزایده از دریافت اسناد مزایده تا ارائه پیشنهاد مزایده گران و بازگشایی پاکت ها و عقد قرارداد از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد . لذا لازم است مزایده گران در صورت عدم عضویت قبلی ، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مزایده محقق سازند.

1)     موضوع مزایده : عبارت است از واگذاری به اجاره یکباب مغازه به متراژ 41 متر مربع و دهنه 6.45 متر متعلق به شهرداری سلماس واقع در جنب ساختمان شهرداری .

2)    قيمت  پایه کارشناسی مزایده: مبلغ 1/440/000/000 ريال اجاره بهاء یک سال (برابر قیمت گذاری کارشناس رسمی دادگستری )می باشد، ضمناً قیمت پیشنهادی شرکت کنند گان نبایستی کمتر از قیمت پایه تعیین شده باشد.

3)  نوع و مبلغ تضمين شركت درمزایده: متقاضیان و شرکت کنندگان در این مزایده می بایست مبلغ 72/000/000 ريال معادل 5 % قیمت پایه کارشناسی مغازه مورد نظر را ، بصورت ضمانت نامه بانكي با اعتبار سه ماهه يا بصورت نقد(واريز بحساب 0116383187000 سپرده شهرداري نزد بانك ملي شعبه مركزي سلماس)ارائه نماید.

4)  مدت بهره برداری : یک سال شمسی بعد از تاریخ امضاء قرارداد فی مابین می باشد. این قرارداد در صورت موافقت شورای محترم اسلامی شهر برای سال های بعد قابل تمدید می باشد . در صورت توافق طرفین برای تمدید سال های بعدی ، اجاره بها سال جدید با قیمت گذاری کارشناسان رسمی دادگستری محاسبه خواهد شد .

5)  آخرین مهلت دریافت اسناد از سامانه ستاد :        تا ساعت 12:00  ظهر روز چهارشنبه مورخه 24/08/1402 می باشد .

6)  آخرین مهلت قبول پشنهادات :                            تا ساعت 13:00  ظهر روز شنبه مورخه 04/09/1402 می باشد .

7)  تاريخ گشايش پيشنهادها:                                         تا ساعت 14:30 ظهر روز شنبه مورخه 04/09/1402 مي باشد .

8)  رعایت ماده یک مصوبه مورخه 22/10/1337 لایحه قانونی منع مداخله کارکنان دولت در معاملات دولتی و کشوری در مورد عدم شرکت کارکنان دولت در مزایده الزامی می باشد.

9)    به پيشنهادهاي مشروط ،قلم خورده ، ناقص و مخدوش ترتيب اثر داده نخواهد شد.

10) به استناد بند (د) ماده 18 قانون برگزاری مناقصات ، از کلیه مزایده گران شرکت کننده در مزایده دعوت میگردد در جلسه گشایش پاکت ها برابر بند 7 صدرالذکر در دفتر شهردار محترم ، حضور بهم رسانند.

11)  سپرده نفرات اول تا سوم تا انجام تشریفات قانونی مزایده و عقد قرارداد مسترد نخواهد شد لذا ممکن است استرداد سپرده دو ماه به طول انجامد، قبول شدگان بترتیب جهت عقد قرارداد دعوت خواهند شد و هر گاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند به استناد ماده 8 آیین نامه مالی شهرداری ها سپرده آنان به نفع حساب شهرداری ضبط خواهد شد .

12)  برنده مزایده موظف به ارائه ضمانت نامه بانکی حسن انجام تعهدات به ميزان 10% کل مبلغ قرارداد بر اساس قيمت پيشنهادي و حداقل يكساله و قابل تمدید به نفع شهرداري سلماس خواهد بود.

13)  هزينه چاپ آگهي و هزينه هاي ثبتي و تشریفات بعهده برنده مزایده خواهد بود.

14)   شهرداری به استناد بند 5 ماده 5 آیین نامه مالی شهرداری ها در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است.       

15)   برنده مزایده بایستی مبلغ اجاره دو ماه اول را به صورت نقد و در زمان عقد قرارداد به حساب درآمد شهرداری واریز نماید و برای مابقی اجاره بها به تعداد 5 فقره چک بانکی به شهرداری ارائه نماید ، به صورتی که تاریخ سررسید آخرین چک 2 ماه قبل از اتمام قرارداد باشد .

16)   سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به معامله در اسناد مزایده مندرج است.            

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.salmas.ir  شهرداری سلماس مراجعه و یا با شماره تلفن 35243005-044  امور قرارداد ها شهرداری تماس حاصل نمایند . در صورت بروز هر گونه ابهام و سوال در خصوص مغازه های مورد مزایده برای شرکت کننده ها می توانند به امور املاک مراجعه نمایند.

 

 

 

شهردار سلماس

عبداله قنبری

 

                                                                                   

 

((آگهي مزايده عمومی نوبت اول فروش روغن سوخته شهرداری سلماس))

فراخوان شده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) به شماره 1002005763000002

شهرداری سلماس به استناد ماده13 آئین نامه مالی شهرداریهای و در اجرای مصوبه شماره 15/951/ش مورخه 22/07/1402 شورای محترم اسلامی شهر سلماس و نظریه هیات تطبیق فرمانداری سلماس به شماره 9786/16 مورخه 01/08/1402 و بلامانع شورای محترم اسلامی شهر سلماس به شماره 15/996/ش مورخه 02/08/1402 ، شهرداری سلماس در نظر دارد از طریق آگهی مزایده عمومی نسبت به فروش روغن سیاه (سوخته)جمع آوری شده از تعویض روغن و سرویسکاری ماشین آلات شهرداری را  با شرایط زیر اقدام نماید . لذا جهت دریافت اسناد به سامانه تدارکات الکترو نیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  مراجعه فرمائید. لازم به ذکر است که کلیه مراحل برگزاری مزایده  از دریافت اسناد مزایده تا ارائه پیشنهاد مزایده گران و بازگشایی پاکت ها و ... از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد . لذا لازم است مزایده گران در صورت عدم عضویت قبلی ، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مزایده محقق سازند.

1)    نام مزایده گزار: شهرداري سلماس .

2)   موضوع مزایده: فروش روغن سیاه (سوخته)جمع آوری شده از تعویض روغن و سرویسکاری ماشین آلات شهرداری به مقدار تقریبی 5000 لیتر .

3)   قیمت پایه : به مبلغ 000/100 ريال برای هر لیتر و از قرار معلوم 000/000/500 ريال برای 5000 لیتر مطابق نظریه کارشناسی رسمی دادگستری .

4)   نوع و مبلغ تضمین شرکت در مزایده : مبلغ000/000/25 ريال معادل 5% قيمت کارشناسی  پایه  مزایده ، بصورت ضمانت نامه بانكي با اعتبار سه ماهه يا بصورت نقد( واريز بحساب 0116383187000 سپرده شهرداري نزد بانك ملي شعبه مركزي سلماس) ارائه نماید .ضمنا" قیمت پیشنهادی شرکت کنند گان در هر حال نبایستی کمتر از قیمت پایه تعیین شده باشد.

5)   کلیه کسورات قانونی بر عهده برنده مزایده می باشد ( برای مبلغ کل روغن سیاه فروخته شده ارزش افزوده اخذ خواهد شد ).

6)   آخرین مهلت دریافت اسناد از سامانه ستاد :         تا ساعت 12:00  ظهر روز پنجشنبه مورخه 18/08/1402 می باشد .

7)   آخرین مهلت قبول پشنهادات :                               تا ساعت 12:00 ظهر روز یکشنبه مورخه 28/08/1402 می باشد .

8)  تاريخ گشايش پيشنهادها:                                         تا ساعت 14:30 ظهر روز یکشنبه مورخه 28/08/1402 مي باشد .

9)   کلیه متقاضیان از تاریخ انتشار آگهی در سامانه ستاد جهت بازديد از روغن سوخته می توانند تا تاریخ 28/08/1402 همه روزه در ساعات اداری با مراجعه به واحد اموال شهرداری واقع در سلماس خيابان مدرس طبقه فوقاني ساختمان آتش نشاني قديم مراجعه و با هماهنگي لازم از مورد مزایده بازدید نمایند.

10)  فروش به صورت نقدی است و برنده مزایده می بایست حداکثر ظرف مدت یک هفته از زمان اعلام برنده به مزایده گر نسبت به واریز وجه و بارگیری و انتقال مورد مزایده اقدام نماید.

11)  به پیشنهاد های مشروط ؛ مخدوش وقلم خورده و فاقد فيش بانكي و یا ضمانت نامه بانکی ترتيب اثرداده نخواهد شد. ضمنا" ارائه چک به جای سپرده به هیچ وجه مورد قبول نخواهد بود.

12) سپرده نفرات اول تا سوم تا انجام تشریفات قانونی مزایده و عقد قرارداد مسترد نخواهد شد لذا ممکن است استرداد سپرده دو ماه به طول انجامد، قبول شدگان بترتیب جهت سیر مراحل قانونی دعوت خواهند شد و هر گاه حاضر به پرداخت مبلغ پیشنهادی نشوند به استناد ماده 8 آیین نامه مالی شهرداری ها سپرده آنان به نفع حساب شهرداری ضبط خواهد شد .

13)شهرداري به استنادبند5 ماده 5 آيين نامه مالي شهرداريها در رد يا قبول هريك پيشنهادات مختار است.

14) کلیه هزینه های چاپ ونشر آگهي و حق الزحمه کارشناس رسمی دادگستری به عهده برنده مزایده می باشد.

15)قیمت پیشنهادی شرکت کنندگان درمزایده تقریباً برای 5000 لیتر روغن سوخته می باشد چنان که روغن سوخته از مقدار اعلامی صدالذکر بیشتر و یا کمتر باشد مبنای محاسبه دریافت بر اساس قیمت برنده مزایده برای هر لیتر روغن سوخته خواهد بود .

16)  شرکت در مزایده به منزله قبول کلیه شروط شهرداری می باشد.

17)رعایت قانون منع مداخله کارکنان دولتی و کشوری مصوب 22/10/1337 مجلس و همچنین بند «و» ماده (10) قانون نظام وظیفه عمومی برای کلیه متقاضیان الزامی می باشد.

18)به استناد بند (د) ماده 18 قانون برگزاری مناقصات ، از کلیه مزایده گران شرکت کننده در مزایده دعوت میگردد در جلسه گشایش پاکت ها برابر بند 8 صدرالذکر در دفتر شهردار محترم ، حضور بهم رسانند.

 

19) اسناد که شرکت کنندگان باید در سامانه ستاد بارگزاری نمایند : آگهی مزایده کپی شناسنامه و کارت ملی را امضاء الکترونیکی نموده و در سامانه ستاد بارگزاری نمایند . اگر اسناد بارگزاری شده دارای امضاء الکترونیکی نباشند به پیشنهادات مورد نظر ترتیب اثر داده نخواهد شد .

 

گالری تصاویر

Back to Top

Template Design:Dima Group