09 بهمن 1403 ساعت 07:12

 
پیام شهردار: (عبداله قنبری)
در نظام مدیریت شهری، هر چه سرمایه فرهنگی و اجتماعی افزایش یابد، موجب کاهش هزینه‌های اجرایی و عمرانی نیز می‌شود بر همین اساس باید در کنار کارهای عمرانی و زیباسازی فضای شهری به مسأله فرهنگ شهروندی و ارتقای آن با برنامه‌ریزی مناسب توجه کرد.
 
 

 

 

((آگهي مزايده عمومی نوبت دوم فروش ضایعات چوب شهرداری سلماس))

فراخوان شده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) به شماره 1002005763000003

شهرداری سلماس به استناد ماده13 آئین نامه مالی شهرداریهای و در اجرای مصوبه شماره 15/894/ش مورخه 13/07/1402 شورای محترم اسلامی شهر سلماس و نظریه هیات تطبیق فرمانداری سلماس به شماره 9111/16 مورخه 16/07/1402 و بلامانع شورای محترم اسلامی شهر سلماس به شماره 15/927/ش مورخه 16/07/1402 ، شهرداری سلماس در نظر دارد از طریق آگهی مزایده عمومی نسبت به فروش ضایعات چوب های حاصل از هرس درختان متعلق به شهرداری سلماس را  با شرایط زیر اقدام نماید . لذا جهت دریافت اسناد به سامانه تدارکات الکترو نیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  مراجعه فرمائید. لازم به ذکر است که کلیه مراحل برگزاری مزایده  از دریافت اسناد مزایده تا ارائه پیشنهاد مزایده گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد . لذا لازم است مزایده گران در صورت عدم عضویت قبلی ، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مزایده محقق سازند.

1)    نام مزایده گزار: شهرداري سلماس .

2)   موضوع مزایده: فروش ضایعات چوب های حاصل از هرس درختان به مقدار تقریبی 200 تن  .

3)   قیمت پایه : بر اساس قیمت پایه کارشناسی رسمی دادگستری به مبلغ 000/40 ريال برای هر کیلو گرم و از قرار معلوم 000/000/000/8 ريال برای 200 تن می باشد .

4)   نوع و مبلغ تضمین شرکت در مزایده : مبلغ000/000/400 ريال معادل 5% قيمت کارشناسی  پایه  مزایده ، بصورت ضمانت نامه بانكي با اعتبار سه ماهه يا بصورت نقد( واريز بحساب 0116383187000 سپرده شهرداري نزد بانك ملي شعبه مركزي سلماس) ارائه نماید .ضمنا" قیمت پیشنهادی شرکت کنند گان در هر حال نبایستی کمتر از قیمت پایه تعیین شده باشد.

5)   کلیه کسورات قانونی بر عهده برنده مزایده می باشد ( برای مبلغ کل ضایعات فروخته شده ارزش افزوده اخذ خواهد شد ).

6)   آخرین مهلت دریافت اسناد از سامانه ستاد :          تا ساعت 13:00  ظهر روز چهارشنبه مورخه 01/09/1402 می باشد .

7)   آخرین مهلت قبول پشنهادات :                                تا ساعت 13:00 ظهر روز شنبه مورخه 11/09/1402 می باشد .

8)  تاريخ گشايش پيشنهادها:                                          تا ساعت 14:30 ظهر روز شنبه مورخه 11/09/1402 مي باشد .

9)   کلیه متقاضیان از تاریخ انتشار آگهی در سامانه ستاد جهت بازديد از وسايل مذكور می توانند تا تاریخ 11/09/1402 همه روزه در ساعات اداری با مراجعه به واحد اموال شهرداری واقع در سلماس خيابان مدرس طبقه فوقاني ساختمان آتش نشاني قديم مراجعه و با هماهنگي لازم از ضایعات مورد مزایده بازدید نمایند.

10)  فروش به صورت نقدی است و برنده مزایده می بایست حداکثر ظرف مدت یک هفته از زمان اعلام برنده به مزایده گر نسبت به واریز وجه و بارگیری و انتقال کلیه اقلام مورد مزایده اقدام نماید.

11)  به پیشنهاد های مشروط ؛ مخدوش وقلم خورده و فاقد فيش بانكي و یا ضمانت نامه بانکی ترتيب اثرداده نخواهد شد. ضمنا" ارائه چک به جای سپرده به هیچ وجه مورد قبول نخواهد بود.

12) سپرده نفرات اول تا سوم تا انجام تشریفات قانونی مزایده و عقد قرارداد مسترد نخواهد شد لذا ممکن است استرداد سپرده دو ماه به طول انجامد، قبول شدگان بترتیب جهت سیر مراحل قانونی دعوت خواهند شد و هر گاه حاضر به پرداخت مبلغ پیشنهادینشوند به استناد ماده 8 آیین نامه مالی شهرداری ها سپرده آنان به نفع حساب شهرداری ضبط خواهد شد .

13)شهرداري به استنادبند5 ماده 5 آيين نامه مالي شهرداريها در رد يا قبول هريك پيشنهادات مختار است.

14) کلیه هزینه های چاپ ونشر آگهي و حق الزحمه کارشناس رسمی دادگستری به عهده برنده مزایده می باشد.

15)قیمت پیشنهادی شرکت کنندگان درمزایده تقریباً برای 200 تن ضایعات چوب می باشد چنان که ضایعات چوب ازتناژ اعلامی صدالذکر بیشتر و یا کمتر باشد مبنای محاسبه دریافت بر اساس قیمت برنده مزایده برای هر کیلوگرم ضایعات چوب خواهد بود .

16)  شرکت در مزایده به منزله قبول کلیه شروط شهرداری می باشد.

17)رعایت قانون منع مداخله کارکنان دولتی و کشوری مصوب 22/10/1337 مجلس و همچنین بند «و» ماده (10) قانون نظام وظیفه عمومی برای کلیه متقاضیان الزامی می باشد.

18)به استناد بند (د) ماده 18 قانون برگزاری مناقصات ، از کلیه مزایده گران شرکت کننده در مزایده دعوت میگردد در جلسه گشایش پاکت ها برابر بند 8 صدرالذکر در دفتر شهردار محترم ، حضور بهم رسانند.

دبیر محترم چاپ آگهي

با سلام لطفا"در دو  نوبت چاپ شود :

چاپ اول 17/08/1402

چاپ دوم 24/08/1402

 

 

 

                         شهردار سلماس

                                                 عبداله قنبری

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                            

گالری تصاویر

Back to Top

Template Design:Dima Group